Your Extreme er et konsept fra Kongsberggruppen mot høyskolestudenter. Årets viktigste studenkonkurranse.
Annonsene besto av både video og statiske bilder. For videoannonsene brukte vi Seenthis som streamingtjeneste.
Alt ble kjørt gjennom Google Campaign Manager og plassert hos blant annet Schibsted, Amedia og Kobler (kontekstuell).
Målrettingen var fokusert på områder rundt høyskolene. Datostyringen av annonsene var koordinert med fysiske eventer på hver høyskole, slik at studentene ble klar over konkurransen før hvert event startet og påminnet i ettertid.
Valvoline gikk for vår startpakke for B2C.
Denne pakken inkluderer produksjon av annonser og plassering av dem i en CPC-kampanje. CPC betyr at man betaler for klikk og ikke for visninger, noe som gjør at man treffer veldig bredt. Man kan få et ubegrenset antall visninger.
I tillegg til annonsering gjorde vi også business-tracking slik at Valvoline kan se hvilke bedrifter som besøker nettsiden.
Resultatene av Startpakken er blant annet en 30% økning i organisk trafikk i tillegg til trafikken fra kampanjen.
Siden etablering i 1977, har Sem & Johnsen tatt en ledende posisjon innen eiendomsmegling av de mest attraktive eiendommene i Oslo og Bærum.
Vi gjør nå Google Ads for dem.
Leaseplan har blitt til Ayvens.
I den forbindelse har vi kjørt rebranding-kampanjer i display og Meta for dem.
Vi har ikke laget annonsene, men har samarbeidet med reklamebyrå for utforming og design.
Annonsene besto av både video og statiske bilder. For videoannonsene brukte vi Seenthis som streamingtjeneste.
Alt ble kjørt gjennom Google Campaign Manager og plassert hos blant annet Schibsted, Amedia og Kobler (kontekstuell).
I tillegg kjørte vi displayannonsene via vår ABM-leverandør for å treffe utvalgte bedrifter.
Stellantis eier selskapet Drive4joy i Nederland som vi jobber sammen med. De bruker mange av produktene og tjenestene våre som hel-automatiske display-annonser, DCO-annonser, enhanced meta feed, automatiske søkeannonser og byråtjenester. Byråtjenestene inkluderer rådgiving, innholdsarbeid, SEO, annonsering på sosiale medier, kampanjestyring av display og drifting av søk.
De hel-automatiske annonsene henter innholdet direkte fra Drive4joys egne systemer, noe som gjør at annonsene alltid har korrekt innhold. Kun ledige biler annonseres for. Annonsene blir automatisk pauset hvis bilmodellen blir utsolgt.
Imove Norge og Sverige bruker mange av produktene og tjenestene våre som hel-automatiske display-annonser, DCO-annonser, automatiske søkeannonser og byråtjenester. Byråtjenestene inkluderer rådgiving, innholdsarbeid, SEO, annonsering på sosiale medier, kampanjestyring av display og drifting av søk.
De hel-automatiske annonsene henter innholdet direkte fra Imoves egne systemer, noe som gjør at annonsene alltid har korrekt innhold. Kun ledige biler annonseres for. Annonsene blir automatisk pauset hvis bilmodellen blir utsolgt.
For Hyundai Europe i England og Spania har vi laget Looker Studio rapporter.
Disse rapportene er knyttet sammen med Google Analytics 4 og viser relevante tall på en enkel måte.
Rapportene blir ofte bruke i forbindelse med markedsføringsmøter internt hos dem.
For Car4Sale har vi kjørt branding-annonser i et standard DCO-oppsett hos diverse publisister.
For to kontorer hos PrivatMegleren produserer vi DCO-annonser for solgte boliger. Disse annonsene blir plassert i nærområdet til hvert kontor via spesialavtaler med publisister.
For Fokus Rekruttering lager vi ledig-stilling-annonser. Her kjører vi et litt annet oppsett med Schibsted sitt Appnexus-script med en CPC-løsning for mediekjøp.
Vi kjører også brandingannonser for dem i et standard DCO-oppsett