Smarte display-annonser separerer innhold og utseende, akkurat som en nettside.
Det er to typer annonser. Hel-automatiske og DCO-annonser. Innholdet til de hel-automatiske annonsene kommer fra dine egne systemer, mens DCO-annonsene får innholdet fra Piplers interne løsning. Utseendet er kodet inn i annonsene og tilpasset din bedrifts profilhåndbok. Innholdet i annonsene kan endres når som helst uten å produsere nye annonser.
Få mer trafikk og salg uten unødvendige produksjonskostnader.Annonsene kan vises hos publisister som Amedia, Schibsted, Aller og Polaris, samt plattformer som Kobler og Albacross. I tillegg kan vi plassere dem via Google DV360 på stort sett alle verdens nettsider.
Nå kan du enkelt få merkevareprofil i bildene som vises på meta (Facebook og instagram).
Vi tilbyr en tjeneste som forbedrer hovedbildet i metakatalogen din. Vi kan bruke alle felter som er i meta-feeden din for å forbedre bildene.
I eksempelet for Drive4joy har vi lagt til salgstekst og logo og brukt bilnavnet og prisen fra feeden. I tillegg kan vi formatere prisen slik at det passer med produktet som skal selges. F.eks. istedet for bare "€ 999" kan vi skrive "999 EUR /maand".
Fordel:
Øker din bedrifts merkevare i meta. Våre tester så lang har også vist at meta favoriserer denne typen annonser.
Alt dette skjer automatisk. Ingen ekstraarbeid for deg som kunde av oss.
Den perfekte kombinasjonen av merkevare og trafikk.
For å komme i gang med display-annonsering kan vi tilby en startpakke som garanterer et visst antall klikk på annonsene dine.
Resultat:
For én kunde av oss økte organisk søk med 30% i tillegg til trafikk fra kampanjen.
For betalt søk tilbyr vi, i tillegg til Google Ads, Google Search Ads 360, Google sin premium versjon av Google Ads som også styrer søkemotorer som Bing og Yahoo. Search Ads 360 inneholder de mest sofistikerte algoritmene for bedre treffsikkerhet og flere konverteringer.
7 fordeler ved å gå fra Google Ads til Search Ads 360 (SA360)
Øk konverteringene uten kompliserte prosesser.
Tips: En av tingene som er viktig for å ha en bra Google Ads-konto er å ha høy Quality Score (QS).
QS består av Ad relevance, Landing page experience og Expected click-through rate (CTR)
Les mer om Quality Score her
Som erfarne konsulenter innen teknologi, webutvikling og markedsføring kan vi tilby deg en rekke tjenester i tillegg til våre kjerneprodukter.
Vi har lang erfaring innen rådgiving, programmatisk annonsering, mediekjøp, annonsering i sosiale medier, SEO, sporing, rapportering, planlegging, innhold og mye mer.
Google Marketing Platform (GMP) er Googles enterprise suite med programmer for blant annet annonsering.
Under ser du hva vi bruker de forskjellige programmene til.
1. Studio: display-annonser
2. Campaign Manager 360: annonseserver
3. Display & Video 360: programmatisk annonsering.
4. Search Ads 360: betalt søk
5. Tag Manager 360: sporing
6. Looker Studio: rapportering og dashboards
De forskjellige programmene inkluderer Googles beste maskinlæring (ML) og kunstige intelligens (AI) for å kunne øke treffsikkerheten og optimalisere budsjettene på en best mulig måte.
Målet er å øke din bedrifts ROI.