Dette kan vi gjøre for deg

- Effektiviser annonseproduksjonen, og bruk mer av budsjettet på mediespend.

DynamicIQ og AutoDynamicIQ for feeds.
- Smarte display-annonser

Smarte display-annonser separerer innhold og utseende, akkurat som en nettside.

Det er to typer annonser. Hel-automatiske og DCO-annonser. Innholdet til de hel-automatiske annonsene kommer fra dine egne systemer, mens DCO-annonsene får innholdet fra Piplers interne løsning. Utseendet er kodet inn i annonsene og tilpasset din bedrifts profilhåndbok. Innholdet i annonsene kan endres når som helst uten å produsere nye annonser.

‍Få mer trafikk og salg uten unødvendige produksjonskostnader.Annonsene kan vises hos publisister som Amedia, Schibsted, Aller og Polaris, samt plattformer som Kobler og Albacross. I tillegg kan vi plassere dem via Google DV360 på stort sett alle verdens nettsider.

Se eksempler på Hel-automatiske  annonser fra Drive4joy
Imove bannerSchysst bannerHonk bannerDrivejoy bannerCasi bannerAutoscout24 bannerHyundai banner

BrandWave
- Merkevareprofil i bilder for Meta katalog

Nå kan du enkelt få merkevareprofil i bildene som vises på meta (Facebook og instagram).

Vi tilbyr en tjeneste som forbedrer hovedbildet i metakatalogen din. Vi kan bruke alle felter som er i meta-feeden din for å forbedre bildene.

I eksempelet for Drive4joy har vi lagt til salgstekst og logo og brukt bilnavnet og prisen fra feeden. I tillegg kan vi formatere prisen slik at det passer med produktet som skal selges. F.eks. istedet for bare "€ 999" kan vi skrive "999 EUR /maand".

Fordel:
Øker din bedrifts merkevare i meta. Våre tester så lang har også vist at meta favoriserer denne typen annonser.


Alt dette skjer automatisk. Ingen ekstraarbeid for deg som kunde av oss.

BoostIQ FOR B2C/B2B

- Startpakken for bedrifter

Den perfekte kombinasjonen av merkevare og trafikk.

For å komme i gang med display-annonsering kan vi tilby en startpakke som garanterer et visst antall klikk på annonsene dine.

  1. Du betaler en fast sum for et forhåndsavtalt antall klikk på annonsene.
  2. Vi produserer opp noen annonsevarianter for deg i henhold til din profilmanual og ønsket budskap.
  3. Vi plasserer annonsene i nettaviser som f.eks VG og Aftenposten.
  4. Du lener deg tilbake og ser antall besøkende på nettsiden øke.

Resultat:
For én kunde av oss økte organisk søk med 30% i tillegg til trafikk fra kampanjen.

Les mer om resultater av denne typen kampanjer

Betalt søk

For betalt søk tilbyr vi, i tillegg til Google Ads, Google Search Ads 360, Google sin premium versjon av Google Ads som også styrer søkemotorer som Bing og Yahoo. Search Ads 360 inneholder de mest sofistikerte algoritmene for bedre treffsikkerhet og flere konverteringer.

7 fordeler ved å gå fra Google Ads til Search Ads 360 (SA360)

Øk konverteringene uten kompliserte prosesser.

Tips: En av tingene som er viktig for å ha en bra Google Ads-konto er å ha høy Quality Score (QS).
QS består av Ad relevance, Landing page experience og Expected click-through rate (CTR)

Les mer om Quality Score her

Byråtjenester

Som erfarne konsulenter innen teknologi, webutvikling og markedsføring kan vi tilby deg en rekke tjenester i tillegg til våre kjerneprodukter.

Vi har lang erfaring innen rådgiving, programmatisk annonsering, mediekjøp, annonsering i sosiale medier, SEO, sporing, rapportering, planlegging, innhold og mye mer.

  • Mediestrategi
  • Medieplanlegging
  • Mediebudsjettering
  • TV og Online video
  • Print og utendørs (OOH)
  • Radio og podkast
  • Kino
  • DM
  • Medieforhandlinger
  • Display-annonsering
  • Sosiale medier
  • Content marketing eller innholdsmarkedsføring
  • Programmatisk annonsering
  • Performance marketing
  • Søkeordsmarkedsføring
  • Data og Analytics
  • Webanalyse
  • Effektmålinger

Google Marketing Platform

Google Marketing Platform (GMP) er Googles enterprise suite med programmer for blant annet annonsering.
Under ser du hva vi bruker de forskjellige programmene til.

1. Studio: display-annonser
2. Campaign Manager 360: annonseserver
3. Display & Video 360: programmatisk annonsering.
4. Search Ads 360: betalt søk
5. Tag Manager 360: sporing
6. Looker Studio: rapportering og dashboards

De forskjellige programmene inkluderer Googles beste maskinlæring (ML) og kunstige intelligens (AI) for å kunne øke treffsikkerheten og optimalisere budsjettene på en best mulig måte.
Målet er å øke din bedrifts ROI.